Chanel Gabrielle Essence
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Chanel je sinonim elegancije i bezvremenosti, a s Gabrielle Essence ova ikonična marka ponovno se pokazala u punom sjaju. Ova parfemska voda za žene oda je cvjetnoj ljepoti koja očarava sva osjetila. Gabrielle Essence inspirirana je samom esencijom ženstvenosti i izražava snažnu, a istovremeno nježnu osobnost žene koja je nosi. Savršen izbor za večernje izlaske ili romantičnu večeru gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Ovaj miris je rafinirana kompozicija koja se otvara sočnom glavom punom breskve, citrusa, petitgraina, crvenog voća i crnog ribiza. Srce mirisa razvija se u bogati cvjetni akord gdje se miješaju cvijet naranče, kokos, jasmin, bijelo cvijeće, ylang ylang i tuberoza. Ovo cvjetno srce podcrtano je senzualnom bazom od mošusa, vanilije i sandalovine, što mirisu daje dubinu i trajnost.
Chanel Gabrielle Essence više je od parfema; to je izraz osobnog stila. Njegov delikatan miris postat će vašim neodvojivim dijelom koji će vas pratiti cijeli dan. Ovaj parfem idealan je za žene koje žele istaknuti svoju prirodnu ljepotu i karizmu.
Za najbolji učinak nanesite Chanel Gabrielle Essence na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju. Na taj način miris se postupno oslobađa i ostavlja nježan trag koji vas prati cijeli dan. Izbjegavajte trljanje nanesenih mjesta kako ne biste narušili mirisnu kompoziciju. Za dužu trajnost mirisa preporučuje se korištenje hidratantne kreme bez mirisa prije nanošenja parfema. Čuvajte bočicu na hladnom i tamnom mjestu kako biste očuvali kvalitetu esencije.
Glava agrumi, breskva, crni ribiz, crveno voće, petitgrain
Srce Ylang ylang, bijelo cvijeće, cvijet naranče, jasmin, kokos, tuberoza
Baza mošus, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891206203
Brend Chanel dolazi iz Francuske, a njegova povijest seže sve do 1910. godine kada ju je osnovala legendarna dizajnerica Gabrielle "Coco" Chanel. Njezin revolucionarni pogled na modu i želja za slobodom utjecali su ne samo na tadašnje društvene trendove, već i na sam izgled modernog luksuza. Chanel je započela kao mala pariška trgovina šeširima, ali ubrzo je proširila ponudu odjećom koja je rušila konvencije – na primjer, ikonična mala crna haljina ili udoban tvid kostim. Godine 1921. predstavila je svoj prvi parfem, danas svjetski poznat Chanel No. 5, čime je postavila temelje jedne od najpriznatijih modnih i kozmetičkih marki na svijetu.
Filozofija Chanel temelji se na jednostavnoj eleganciji, bezvremenosti i hrabrosti biti drugačiji. Brend se zalaže za vrijednosti poput originalnosti, neovisnosti i autentičnosti, što se odražava u svakom detalju njezinih kolekcija. Chanel stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i dugoročnu održivost, uključujući poštivanje tradicionalnih zanatskih tehnika i inovacije na području zaštite okoliša. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, arhitekture i pariškog životnog stila, što je vidljivo u svakoj novoj kolekciji. Izrazite kampanje i ikonične ambasadorice, poput Marilyn Monroe, Keire Knightley ili Lily-Rose Depp, naglašavaju snažan i samopouzdan stil komunikacije brenda.
U asortimanu Chanel ne nedostaju luksuzni parfemi, dekorativna kozmetika, njega za kožu, proizvodi za kosu i odabrani modni dodaci. Perjanica je slavni parfem Chanel No. 5, zatim kolekcija Les Exclusifs de Chanel ili ikonični ruž Rouge Coco. Brend redovito dolazi s ograničenim izdanjima i surađuje s vodećim dizajnerima i umjetnicima, što donosi svjež pogled na klasičnu eleganciju. Chanel je idealan izbor za svakoga tko traži bezvremensku ljepotu, vrhunsku kvalitetu i stil koji može inspirirati i nakon desetljeća.