• Chopard 1000 Miglia Extreme

Chopard 1000 Miglia Extreme toaletna voda za muškarce 80 ml

Nedostupnoili

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda toaletna voda za muškarce 80 ml

Chopard 1000 Miglia Extreme toaletna voda za muškarce 80 ml

Chopard je marka poznata po svom osjećaju za luksuz i preciznost, a toaletna voda 1000 Miglia Extreme nije iznimka. Ovaj miris inspiriran je legendarnom automobilskom utrkom, koja znači brzinu, strast i avanturu. Miris je dizajniran da uhvati esenciju ovog uzbudljivog natjecanja i prenese je u svakodnevni život. Idealan je za muškarce koji traže nešto izvanredno i ne boje se istaknuti iz mase.

Toaletna voda 1000 Miglia Extreme je drvenasti miris koji spaja nekoliko smjelih elemenata. Glava mirisa sastoji se od svježe lavande, koja donosi trenutni osjećaj elegancije i mira. U srcu skriva netipičnu kombinaciju cedra i asfalta, koja mirisu daje dubinu i jedinstvenost. Osnovne note kože osiguravaju dugotrajnu intenzivnost i sofisticiranost. Ovaj miris je savršen izbor za večernje događaje, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.

Chopard 1000 Miglia Extreme je miris za muškarce koji cijene kvalitetu i stil. To je proslava muževnosti izražena kroz pažljivo odabrane sastojke i majstorsku izradu. Bočica od 80 ml dizajnirana je da odražava dinamiku i eleganciju utrke, što je čini ne samo sjajnim dodatkom, već i simbolom prestiža.

Upotreba

Za postizanje najboljeg učinka nanesite toaletnu vodu 1000 Miglia Extreme na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica. Ova mjesta osiguravaju da će se miris oslobađati tijekom cijelog dana. Zapamtite, manje je ponekad više – nekoliko prskanja dovoljno je da vas miris savršeno prati. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako bi se miris pravilno razvio i zadržao sve svoje slojeve.

  • Glava lavanda

  • Srce asfalt, cedar

  • Baza koža

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

Give Back Beauty International SA
www.chopard.com

EAN: 3607347802037

O brendu

O brendu Chopard

Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.

U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.

Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.

Umetnite pregled proizvoda Chopard 1000 Miglia Extreme toaletna voda za muškarce 80 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali