Chopard Caśmir
parfemska voda za žene
100 ml za 21,37 €
Zaliha, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
21,37 €

Chopard Caśmir utjelovljuje egzotičnu ljepotu i senzualnu eleganciju. Ova parfemska voda za žene dio je kultne linije Caśmir, koju je kreirala luksuzna marka Chopard. Miris se otvara svježim i bogatim spojem naranče, manga, kokosa, breskve i bergamota, koji evociraju osjećaj dalekih putovanja i tropskih rajeva. Sve je to povezano s srcem od đurđice, muškatnog oraščića i jasmina, koji donose nježnost i cvjetnu eleganciju.
Chopard Caśmir je orijentalni miris, idealan za večernje prilike ili posebne događaje, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam. Osnova mirisa sastoji se od pačulija, ambre, vanilije, sandalovine i mošusa, koji dodaju dubinu i toplinu, razvijajući se na koži u senzualno i dugotrajno iskustvo. Ovaj parfem utjelovljuje luksuz i dizajniran je za žene koje žele zračiti sofisticiranošću i samopouzdanjem.
Chopard je poznat po svom naglasku na kvaliteti i detaljima, što se odražava i u ovom parfemu. Bočica kapaciteta 100 ml nije samo praktična, već i estetski privlačna, što je čini idealnim dodatkom vašem toaletnom stoliću. Parfemska voda Caśmir savršeno spaja egzotične i orijentalne note, prenoseći vas u svijet elegancije i luksuza.
Za postizanje najboljeg učinka nanesite Chopard Caśmir parfemsku vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vratne arterije ili iza ušiju. Ove toplije zone tijela omogućuju mirisu da se bolje razvije i traje dulje. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste poremetili mirisne molekule i skratili trajnost mirisa. Za intenzivnije iskustvo možete lagano raspršiti miris u kosu ili na odjeću, ali uvijek s dovoljne udaljenosti kako ne biste oštetili tkaninu.
Glava bergamot, breskva, kokos, mango, naranča
Srce geranija, jasmin, đurđevak
Baza ambra, mošus, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 3414208000040
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.