Chopard Caśmir
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Chopard je marka poznata ne samo po luksuznom nakitu i satovima, već i po izuzetnim parfemima. Parfemska voda Caśmir predstavlja savršenu harmoniju elegancije i egzotike, prenoseći vas u svijet orijentalnih snova. Njezin jedinstveni karakter idealan je za žene koje žele istaknuti se i ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj parfem je savršen izbor za večernje događaje ili romantične večere, gdje želite osjećati se samopouzdano i očarati svoju okolinu.
Caśmir od Chopard je remek-djelo u svijetu parfema, spajajući svježe gornje note s dubinom i toplinom osnovnih sastojaka. Miris započinje svježim i sočnim akordima naranče, breskve, bergamota, kokosa i manga, koji vas odmah uvode u tropske rajeve. Srce mirisa čine nježni muškatni oraščić, đurđica i jasmin, dodajući mirisu cvjetnu eleganciju.
Na kraju, Caśmir vas obavija toplim tonovima sandalovine, pačulija, mošusa, vanilije i ambre. Ovi osnovni sastojci stvaraju senzualan i dugotrajan trag, koji će vas pratiti cijelu večer. Ovaj parfem postaje savršen suputnik za žene koje se ne boje pokazati svoju jedinstvenost i žele se osjećati posebno u svakoj prilici.
Za najbolji učinak, nanesite Chopard Caśmir na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica. Ova mjesta osiguravaju da se miris lijepo razvije i traje cijelu večer. Kako biste zadržali intenzitet i dugotrajnost mirisa, preporučuje se nanositi ga na čistu i suhu kožu. Za još duže trajanje, možete parfemirati odjeću ili kosu, ali izbjegavajte izravan kontakt s odjećom kako biste spriječili mrlje.
Glava bergamot, breskva, kokos, mango, naranča
Srce geranija, jasmin, đurđevak
Baza ambra, mošus, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 3414208000224
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.