Chopard Love
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Chopard donosi novu dimenziju u svijet mirisa s kolekcijom Love. Ova parfemska voda slavi romantiku i eleganciju skrivenu u svakoj kapljici. Chopard Love je cvjetna simfonija koja se otvara svježim tonovima damašćanske ruže, cimeta i mandarine, dopunjenima nježnim ružičastim paprom i ljubičicom. Ovaj uvodni akord donosi osjećaj svježine i bezvremenske elegancije.
U srcu mirisa razvija se bogati buket marokanske i bugarske ruže, obogaćen jasminom Sambac i cvijetom naranče. Ova faza mirisa je poput šetnje procvjetalim vrtom, gdje svaki cvijet donosi svoju jedinstvenu priču. Chopard Love je savršen izbor za romantičnu večeru ili društvene događaje, gdje želite zasjati i ostaviti nezaboravan dojam.
Osnova mirisa je senzualna i zavodljiva, sastavljena od cedra, tonka graha, kakaa i meda, koje omekšavaju slatkoća smeđeg šećera, vanilije i pačulija. Turska ruža i sandalovina dodaju mirisu dubinu i trajan dojam. Ova bogata i složena kompozicija čini Chopard Love parfemskom vodom idealnom za one koji žele zračiti samopouzdanjem i šarmom.
Za najbolje rezultate nanesite Chopard Love na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju. Ova područja tijela zrače toplinu koja pomaže oslobađanju mirisa tijekom cijelog dana. Za intenzivniji doživljaj možete nanijeti miris i na kosu ili odjeću, ali s oprezom kako ne biste oštetili. Uvijek čuvajte parfem na suhom mjestu i izvan izravnog sunčevog svjetla kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava cimet, damaščanska ruža, ljubičica, mandarina, ruža, ružičasti papar
Srce Marokanska ruža, bugarska ruža, cvijet naranče, jasmin Sambac, ruža
Baza Tonka grah, cedar, kakao, med, pačuli, sandalovina, smeđi šećer, turska ruža, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 7640177363183
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.