Chopard Love
parfemska voda za žene
30 ml za 19,65 €
Zaliha, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
19,65 €

Chopard Love utjelovljenje je romantike i elegancije koju Chopard donosi u svojoj jedinstvenoj liniji Love. Ovaj cvjetni miris savršen je za večeri pune strasti ili posebne prilike kada želite osjećati se posebno. Miris započinje zavodljivom kombinacijom mandarine, ruže i ružičastog papra, koja zajedno s daškom cimeta i ljubičice stvara nezaboravan uvod.
U srcu mirisa razvija se bogat buket jasmina Sambac, cvijeta naranče i raznih vrsta ruža, uključujući marokansku, bugarsku i tursku ružu. Ova kombinacija stvara harmoniju koja je duboka, a istovremeno nježna, kao da šetate cvjetnim vrtom pod mjesečinom.
Osnova mirisa donosi senzualne note smeđeg šećera, cedra, kakaa i meda, koje se miješaju s pačulijem, sandalovinom, vanilijom i Tonka grahom. Ovaj sofisticirani završetak daje mirisu bogatstvo i dubinu koja ostaje na koži dugo nakon nanošenja, ostavljajući za sobom nježan trag luksuza.
Nanesite Chopard Love na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza uha, gdje se miris najbolje razvija i najdulje traje. Za povećanje intenziteta možete slojevito nanositi miris – započnite s manjom količinom i postupno dodajte. Prilikom nanošenja držite bočicu oko 15 centimetara od kože kako bi se miris ravnomjerno raspršio. Čuvajte parfem na hladnom, suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako biste osigurali njegovu dugotrajnu kvalitetu i postojanost.
Glava cimet, damaščanska ruža, ljubičica, mandarina, ruža, ružičasti papar
Srce Marokanska ruža, bugarska ruža, cvijet naranče, jasmin Sambac, ruža
Baza Tonka grah, cedar, kakao, med, pačuli, sandalovina, smeđi šećer, turska ruža, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Give Back Beauty International SA
www.chopard.com
EAN: 7640177363169
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.