Chopard Vetiver d'Haiti au the vert
parfemska voda unisex

Otkrijte jedinstveni miris Chopard Vetiver d'Haiti au the vert, koji vas vodi na putovanje puno egzotičnih i senzualnih doživljaja. Ova parfemska voda za muškarce i žene utjelovljenje je sofisticiranosti i elegancije, koju je Chopard majstorski uhvatio u ovoj kolekciji. Miris je inspiriran bogatstvom prirode i umjetnošću stvaranja harmoničnih akorda koji bude osjetila i donose osjećaj mira i blagostanja.
Miris započinje svježim notama zelenog čaja i ambre, koje vas odmah prenose u svijet pun mira i opuštanja. U srcu mirisa razvijaju se haićanski vetiver i cedar, koji daju dubinu i drvenasti karakter. Baza se sastoji od drvenastih nota i mošusa, koje pojačavaju senzualnost i ostavljaju dugotrajan dojam. Ovaj miris je idealan za večernje događaje i formalne prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Chopard je marka poznata po svojoj posvećenosti kvaliteti i luksuzu, što se odražava i u ovoj izuzetnoj kolekciji. Vetiver d'Haiti au the vert je savršen izbor za one koji traže nešto više od običnog parfema – to je doživljaj koji vas okružuje i naglašava vašu osobnost.
Za najbolji učinak nanesite Chopard Vetiver d'Haiti au the vert na pulsne točke, kao što su zapešća, iza ušiju i na vratu. Ove zone pomažu oslobađanju mirisa postupno i osiguravaju njegov dugotrajan učinak. Za nježniji efekt možete miris lagano raspršiti u zrak i proći kroz njegov luk. Zapamtite, manje je ponekad više, a ovaj unisex miris dizajniran je da prati vašu prirodnu eleganciju i osebujan stil.
Chopard je švicarski brend koji je osnovao urar Louis-Ulysse Chopard 1860. godine u slikovitom gradu Sonvilieru. Njegova majstorska izrada i osjećaj za detalje postavili su temelje tvrtke koja je brzo stekla priznanje među zahtjevnom klijentelom diljem Europe. S vremenom je brand Chopard postao simbol luksuza ne samo u području satova, već i nakita i parfema. Značajna prekretnica u povijesti branda bilo je preuzimanje obitelji Scheufele 1963. godine, koja je pokrenula novu eru inovacija i proširenje asortimana dodatnim ekskluzivnim proizvodima.
U središtu filozofije Chopard stoji težnja za savršenstvom, etikom i odgovornim pristupom proizvodnji. Brand je poznat po svojoj predanosti održivosti – koristi etički iskopano zlato i stavlja naglasak na ekološku osviještenost čak i pri proizvodnji svojih parfema. Inspiracija za stvaranje kolekcija često dolazi iz svijeta umjetnosti, elegancije i prirodnih motiva, koji svakom proizvodu daju jedinstven karakter. Chopard se redovito povezuje s prestižnim događanjima poput filmskog festivala u Cannesu, gdje postaje partner mnogim svjetskim zvijezdama i ikoničan simbol glamura na crvenom tepihu.
Asortiman branda Chopard uključuje luksuzne parfeme, ekskluzivne satove, nakit i modne dodatke. Među najpoznatijim kolekcijama parfema su primjerice Chopard Happy Spirit ili Chopard Wish, koje privlače jedinstvenim kompozicijama i elegantnim pakiranjem u raznim volumenima. Brand također redovito donosi limitirane edicije i surađuje s renomiranim dizajnerima ili poznatim osobama, što njegove proizvode čini traženim draguljima za ljubitelje luksuza. Chopard je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, cijene preciznu izradu i traže izvanredno iskustvo u svakom detalju svojih dodataka i mirisa.