Coach Coach for Men
toaletna voda za muškarce
60 ml za 30,61 €
Zaliha, srijeda 17. 12.
Dostava od 3,90 €
30,61 €

Coach Coach for Men slavi modernu muževnost koja se odražava u svakom aspektu ovog mirisa. Marka Coach poznata je po svojoj kvaliteti i stilu, što je savršeno prikazano u ovoj drvenoj toaletnoj vodi. Coach for Men namijenjen je onima koji traže elegantan, a ipak svjež miris koji će naglasiti njihovu osobnost. Miris je idealan izbor za poslovne sastanke ili večernje susrete gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Ovaj jedinstveni miris otvara se osvježavajućom kombinacijom bergamota, grejpa i kumkvata, obogaćenih blagim tonovima lavande i kruške. Srednje note geranija, kardamoma i korijandera donose nježnu pikantnost koja daje mirisu dubinu i karakter. Bazu čini senzualna mješavina antilopa, ambrastog drva i haićanskog vetivera, osiguravajući dugotrajan i sofisticiran dojam.
Coach for Men dizajniran je da donese osjećaj samopouzdanja i elegancije svakom muškarcu koji ga nosi. To je miris koji je prikladan kako za svakodnevno nošenje, tako i za posebne prilike gdje želite naglasiti svoju jedinstvenost i stil. U svakom trenutku kada ga koristite, osjećat ćete se kao pravi džentlmen.
Za postizanje najboljih rezultata nanesite Coach Coach for Men na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušiju. Ova mjesta su najtoplija i pomoći će mirisu da se bolje razvije i traje cijeli dan. Za dugotrajan učinak možete lagano poprskati odjeću, ali pazite da ne dođe u izravan kontakt s osjetljivim tkaninama. Kada ga koristite ujutro, ova toaletna voda će vam dati energiju i samopouzdanje za cijeli dan.
Glava bergamot, grejp, kruška, kumkvat, lavanda
Srce kardamom, korijandar, pelargonija
Baza ambergris, antilop, drvo od ambre, vetiver s Haitija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
InterParfums Inc.
Www.coach.com
EAN: 3386460086332
Američki brend Coach osnovan je u New Yorku 1941. godine od strane šestero kožnih zanatlija pod vodstvom Milesa i Lile Cahn. Njihova strast prema preciznoj izradi kože i želja za stvaranjem bezvremenskih, a istovremeno inovativnih proizvoda stajala je na početku brenda koji je od samog početka vodio računa o savršenim zanatskim detaljima i praktičnosti. Tijekom desetljeća, Coach je iz male obiteljske radionice prerastao u globalnog lidera u području luksuznih dodataka i modnih proizvoda. Ključni trenutak bio je proširenje asortimana s ikoničnim torbicama 60-ih godina, a kasnije i s parfemima i drugim modnim dodacima.
Filozofija Coach temelji se na vrijednostima autentičnosti, inovacije i optimizma. Brend poštuje tradiciju američkog dizajna, ali se istovremeno ne boji eksperimentirati s modernim trendovima i odvažnim bojama. Etika brenda ogleda se u naglasku na održivost – sve češće se koriste reciklirani materijali i ekološki prihvatljivi postupci. Inspiraciju Coach crpi iz njujorške energije, urbanog životnog stila i umjetnosti, što se odražava i u njihovim kolekcijama i kampanjama. Među ambasadorima brenda nalaze se poznate osobe poput Selene Gomez i Jennifer Lopez, čiji stil i karizma naglašavaju jedinstvenost Coach proizvoda. Važnu ulogu igraju i limitirane kolekcije koje nastaju u suradnji s umjetnicima i dizajnerima, pomičući granice tradicionalne mode.
Asortiman brenda Coach obuhvaća prije svega luksuzne torbice, novčanike, ruksake, modne dodatke, parfeme, a nedavno i kolekcije obuće i ready-to-wear odjeće. Među najikoničnijim proizvodima su torbice iz linije Tabby ili Pillow, koje su stekle svjetsku popularnost zahvaljujući bezvremenskom dizajnu i visokokvalitetnoj izradi. Važan dio ponude su i mirisi, poput parfemske vode Coach Eau de Parfum u različitim veličinama, koja se ističe svježim cvjetno-voćnim notama. Brend redovito dolazi s limitiranim izdanjima i surađuje s influencerima ili poznatim dizajnerima, čineći svoje proizvode još poželjnijima. Coach je idealan izbor za one koji traže stilske i kvalitetne dodatke s daškom američke elegancije i modernog urbanog duha.