Giorgio Beverly Hills Eau De Giorgio
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Giorgio Beverly Hills donosi jedinstveno iskustvo svijetu mirisa s kolekcijom Eau De Giorgio. Ova toaletna voda slavi ženstvenost i eleganciju, što se odražava u svakoj kapljici ove cvjetne kompozicije. Miris započinje svježim notama cvijeta naranče i bergamota, koje odmah osvajaju svojom blagom svježinom. Kako se miris razvija, prelazi u bogato srce sastavljeno od jasmina, ylang ylanga, gardenije i tuberoze. Ovaj cvjetni buket utjelovljuje romantiku i ljepotu, idealan za svečane večernje događaje ili romantične večere.
Eau De Giorgio nije samo miris; to je izjava o stilu i ukusu. U bazi ove toaletne vode skriva se senzualna kombinacija sandalovine, vanilije, pačulija i ambera, koja kompoziciji daje dubinu i dugotrajan trag. Ovaj miris je dizajniran za žene koje cijene klasičnu eleganciju i žele miris koji će ih pratiti cijelu večer. Giorgio Beverly Hills tako donosi miris koji je nezaboravan poput svoje nositeljice.
S volumenom od 90 ml, ova toaletna voda je idealan izbor za žene koje žele imati svoj omiljeni miris uvijek pri ruci. Njegov sofisticirani flakon nije samo praktičan, već i estetski zadovoljavajući, što ga čini savršenim dodatkom na vašem toaletnom stoliću.
Aplikacija Eau De Giorgio je jednostavna i ugodna. Za postizanje najboljeg učinka, nanesite miris na pulsne točke, kao što su zapešća, vratna arterija ili iza ušiju. Na taj način miris se postepeno oslobađa i osigurava dugotrajan učinak. Preporučuje se nanositi parfem na čistu i suhu kožu kako bi miris mogao maksimalno razviti svoj potencijal. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste poremetili mirisne komponente. S ovom toaletnom vodom uvijek ćete biti spremni zablistati.
Glava bergamot, cvijet naranče
Srce Ylang ylang, gardenija, jasmin, tuberoza
Baza ambra, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.giorgiobeverlyhills.com
EAN: 719346154246
Marka Giorgio Beverly Hills nastala je 1961. godine u srcu kalifornijskog Beverly Hillsa, gdje su je osnovali Fred i Gayle Hayman. Fred Hayman, poznat kao „kum Rodeo Drivea“, pretvorio je luksuzni butik u ikoničnu adresu koja je privlačila zvijezde i modne entuzijaste iz cijelog svijeta. Njegova vizija kombiniranja kalifornijskog životnog stila, elegancije i ekskluzivnosti postavila je temelje marke koja se zahvaljujući svom jedinstvenom stilu i osjećaju za luksuz brzo afirmirala ne samo u SAD-u, već i na međunarodnom tržištu. Ključni trenutak u povijesti marke bilo je lansiranje istoimenog parfema Giorgio Beverly Hills 1981. godine, koji je postao svjetski fenomen.
Filozofija marke Giorgio Beverly Hills temelji se na slavljenju sunčanog, bezbrižnog, a opet sofisticiranog životnog stila u duhu Beverly Hillsa. Naglasak na luksuz, kvalitetu i osjećaj ekskluzivnosti vidljiv je u svim proizvodima marke. U stvaranju parfema odražava se inspiracija kalifornijskom elegancijom, optimizmom i osjećajem za detalje, što se očituje ne samo u samim mirisima, već i u ikoničnom žuto-bijelom prugastom dizajnu bočica. Marka uvijek stavlja naglasak na originalan sastav i dugotrajnost svojih parfema, pažljivo birajući sastojke kako bi ispunila očekivanja i najzahtjevnijih kupaca. Stil komunikacije marke je razigran, samouvjeren i opušten, baš kao i sam Beverly Hills.
U asortimanu Giorgio Beverly Hills prevladavaju luksuzni parfemi za žene i muškarce, poznati po svom izraženom, nezamjenjivom mirisu. Zastavnim brodom svakako se smatra parfemska kolekcija Giorgio Beverly Hills u ikoničnom volumenu od 90 ml, koja je postala simbol kalifornijskog životnog stila i elegancije. Osim klasičnog mirisa, marka nudi i varijante poput Red ili Wings, koje proširuju ponudu dodatnim originalnim mirisnim doživljajima. S vremena na vrijeme marka predstavlja limitirana izdanja koja privlače kolekcionare i ljubitelje izvanrednih parfema. Giorgio Beverly Hills idealan je izbor za one koji žude za izraženim, luksuznim mirisom s daškom sunca i glamura te cijene originalnost i nezamjenjiv stil.