Guerlain L'Homme Idéal Extreme
parfemska voda za muškarce
100 ml za 75,21 €
Zaliha, srijeda 17. 12.
Dostava od 3,90 €
75,21 €

Guerlain donosi još jedan dragulj u svoju kultnu kolekciju L'Homme Idéal Extreme, koja utjelovljuje suštinu muške elegancije i snage. Ovaj orijentalni parfem stvoren je za muškarce koji traže intenzitet i strast u svemu što rade. S ovim mirisom postat ćete središte pažnje na večernjim društvenim događanjima ili važnim poslovnim sastancima.
Miris L'Homme Idéal Extreme je remek-djelo koje počinje svježim notama ružičastog papra, badema i bergamota. Ovi elementi stvaraju dinamičan uvod koji odmah privlači pažnju. Srce parfema otkriva toplu mješavinu cimeta, šljive i heliotropa, koja daje mirisu dubinu i senzualnost. Bazu čine muževne i robusne note cedra, kože, pačulija i duhana, koje ostavljaju nezaboravan trag.
L'Homme Idéal Extreme je više od mirisa; to je stilski dodatak za muškarca koji želi ostaviti trajan dojam. Ova parfemska voda isijava samopouzdanje i karizmu koja je neodoljiva. Idealna je za one koji žele naglasiti svoju jedinstvenost i snagu karaktera.
Nanesite Guerlain L'Homme Idéal Extreme na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje će se miris zahvaljujući toplini tijela lijepo razviti. Za postizanje dugotrajnog učinka preporučujemo nanošenje na čistu i hidratiziranu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća kako ne biste narušili mirisne komponente. Ova tehnika osigurava da vaš miris ostane svjež i intenzivan cijeli dan.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.