Guerlain L'Homme Idéal Extreme
parfemska voda za muškarce
50 ml za 56,63 €
Zaliha, srijeda 17. 12.
Dostava od 3,90 €
65,15 € 56,63 €

Guerlain donosi svježi pogled na mušku eleganciju kroz svoju liniju L'Homme Idéal Extreme. Ovaj parfem je esencija snage i sofisticiranosti ukorijenjena u njegovom drvenom mirisu. Ovaj miris je idealan za muškarce koji žele izraziti svoju jedinstvenost i karizmu tijekom posebnih prilika, kao što su večernje društvene događaje ili romantične večere.
Parfemska voda Guerlain L'Homme Idéal Extreme započinje dinamičnom mješavinom ružičastog papra, bergamota i badema, koji odmah osvajaju svježinom i energijom. U srcu mirisa razvija se senzualna kombinacija heliotropa, cimeta i šljive, koja dodaje dubinu i bogatstvo kompoziciji. Ovaj srednji akord je stvoren za muškarce koji se ne boje biti u centru pažnje.
Baza mirisa je izgrađena na tradicionalnim, a ujedno modernim notama cedrovine, pačulija, antilopa i duhana. Ove sastojci daju parfemu trajni i neponovljivi trag koji ostaje na koži cijeli dan. Guerlain L'Homme Idéal Extreme je savršeni suputnik za svakog muškarca koji žudi za mirisom koji će naglasiti njegovu osobnost i samopouzdanje.
Nanesite Guerlain L'Homme Idéal Extreme na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, kako bi se miris optimalno razvio i trajao što duže. Za najbolji učinak preporučujemo nanošenje parfema na dobro hidratiziranu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste oštetili nježne mirisne molekule i sačuvali intenzitet mirisa. Ovaj parfem je idealan izbor za večernje događaje kada želite ostaviti trajan dojam.
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.