Jean-Louis Scherrer One Love
parfemska voda za žene
100 ml za 20,81 €
Zaliha, četvrtak 11. 12.
Dostava od 3,90 €
21,54 € 20,81 €

Otkrijte očaravajući svijet Jean-Louis Scherrer kroz parfemsku vodu One Love, koja utjelovljuje eleganciju i nježnost. Ovaj izniman miris savršen je dodatak za žene koje žude za senzualnošću i profinjenošću. One Love vas vodi u svijet cvjetne ljepote, gdje se miješa tradicionalni francuski šarm s modernom elegancijom.
Miris započinje svježim tonovima mimoze i listova ljubičice, naglašenih nježnom pikantnošću šafrana i citrusnom svježinom bergamota i limuna. Ova kombinacija stvara harmoničan uvod koji osvježava vaše misli. Srce mirisa ispunjeno je cvjetnom elegancijom zahvaljujući iris, jorgovan i magnolija, dopunjenim blagim drvenim tonovima. Bazne note čine zemljani mah i vetiver, koji dodaju dubinu i dugotrajnu intenzivnost.
Jean-Louis Scherrer One Love savršen je izbor za romantične večeri ili važne događaje kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Ova parfemska voda obavit će vas nježnim cvjetnim valom koji će naglasiti vašu ženstvenost i samopouzdanje.
Za maksimalni učinak parfemske vode Jean-Louis Scherrer One Love nanesite je na pulsne točke poput zapešća, vrata i dekoltea. Ova područja tijela zadržavaju toplinu koja pomaže mirisu da se bolje razvije i postupno oslobađa njegove sastojke tijekom dana. Za dužu postojanost, miris možete lagano nanijeti i na kosu ili odjeću, ali izbjegavajte izravan kontakt s nježnim materijalima. Prepustite se cvjetnoj harmoniji i uživajte u osjećaju luksuza koji ovaj miris donosi.
Glava bergamot, limun, lišće ljubičice, mimoza, šafran
Srce drvenaste note, iris, jorgovan, magnolija
Baza mahovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
SA Designer Parfums
www.designerparfums.com
EAN: 5050456044443
Francuski brend Jean-Louis Scherrer nosi ime svog osnivača, pariškog modnog dizajnera Jean-Louisa Scherrera (1935–2013), koji je svoju modnu kuću osnovao 60-ih godina u Francuskoj i postao poznat po luksuznoj haute couture za društvenu elitu. Nakon uspjeha u modi, brend je 1979. godine ušao u svijet mirisa lansiranjem istoimenog ženskog parfema Jean-Louis Scherrer, koji je postao ikonski chypre dragulj i otvorio put cijeloj liniji parfema. Tokom godina, kuća Scherrer transformirala se iz isključivo couture brenda u brend koji je svoju eleganciju i pariški šarm zadržao prvenstveno kroz licencirane parfeme i kozmetičke proizvode. Danas je Jean-Louis Scherrer prepoznat kao klasičan, plemenit parfemski brend s francuskim pedigreom, koji spaja tradiciju pariških salona s bezvremenskim stilom.
Filozofija brenda Jean-Louis Scherrer temelji se na ideji diskretnog luksuza – umjesto raskošnosti, oslanja se na profinjen ukus, kvalitetne sastojke i promišljenu kompoziciju mirisa. Parfemi često koriste klasične akorde, poput zelenih tonova, bijelog cvijeća, drva i mahovine, koji stvaraju elegantan, kultiviran dojam, a ne kratkotrajni efekt. Brend se inspirira pariškom modom, arhitekturom i atmosferom velegrada; tipičan primjer je bočica Jean-Louis Scherrer 1979, čiji oblik je osmislio kipar Serge Mansau i koja podsjeća na art deco siluetu njujorških nebodera. Mirisi Jean-Louis Scherrer djeluju kao mirisna „odijela po mjeri“ – imaju jasnu strukturu, zadržavaju oblik i ističu osobnost nositelja, bez da je zasjene.
U asortimanu brenda prevladavaju parfemi i toaletne vode za žene i muškarce. Među glavnim proizvodima je ženska klasika Jean-Louis Scherrer 1979 dostupna u različitim koncentracijama, kao što su toaletna voda ili Eau de Parfum u popularnim volumenima od 50 ml i 100 ml, zatim sofisticirani ženski miris Scherrer 2 i modernija, senzualna kolekcija Immense Femme, koja spaja cvjetne i orijentalne tonove. Muški dio portfolija predstavlja, na primjer, miris S de Scherrer Homme, koji spaja začinske, drvene i vanilijske akorde u elegantan, ali pristupačan karakter. Brend Jean-Louis Scherrer je idealan izbor za ljubitelje klasičnih francuskih parfema, koji traže osobit, kultiviran miris s daškom haute couture i preferiraju bezvremensku eleganciju nad prolaznim trendovima.