Jean-Louis Scherrer One Love
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Jean-Louis Scherrer predstavlja jedinstvenu kolekciju One Love, koja utjelovljuje harmoniju cvjetne elegancije i sofisticirane ženstvenosti. Ova parfemska voda stvorena je za žene koje žele ispuniti svoj dan ljepotom i šarmom. Miris One Love započinje svježim notama listova ljubičice, šafrana, bergamota, limuna i mimoze, koje stvaraju blistav uvod pun optimizma i radosti.
U srcu ovog mirisa razvija se bogati cvjetni buket perunike, jorgovana i magnolije, dopunjen blagim drvenastim tonovima. Ovaj središnji akord daje parfemu dubinu i ženstvenost, koja će očarati svakoga u vašoj blizini. One Love je idealan izbor za elegantne večernje događaje ili romantične večere, gdje želite osjećati se posebno i samouvjereno.
Bazne note mirisa čine zemljani tonovi mahovine i vetivera, koji donose osjećaj mira i stabilnosti. Ova kompozicija stvara dugotrajan efekt, koji ostaje s vama tijekom cijelog dana. Jean-Louis Scherrer One Love simbol je neodoljivog šarma i bezvremenske elegancije, koja će vas pratiti na svakom koraku.
Za najbolji učinak nanesite parfemsku vodu One Love na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte. Ova područja vašeg tijela emitiraju toplinu koja pomaže da se miris razvije i duže zadrži. Za još intenzivniji doživljaj, lagano nanesite parfem na kosu ili odjeću. Izbjegavajte trljanje kože nakon nanošenja kako biste spriječili narušavanje mirisne kompozicije. Zapamtite, manje je više – suptilan dašak ovog cvjetnog mirisa ostavit će nezaboravan dojam.
Glava bergamot, limun, lišće ljubičice, mimoza, šafran
Srce drvenaste note, iris, jorgovan, magnolija
Baza mahovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
SA Designer Parfums
www.designerparfums.com
EAN: 5050456044436
Francuski brend Jean-Louis Scherrer nosi ime svog osnivača, pariškog modnog dizajnera Jean-Louisa Scherrera (1935–2013), koji je svoju modnu kuću osnovao 60-ih godina u Francuskoj i postao poznat po luksuznoj haute couture za društvenu elitu. Nakon uspjeha u modi, brend je 1979. godine ušao u svijet mirisa lansiranjem istoimenog ženskog parfema Jean-Louis Scherrer, koji je postao ikonski chypre dragulj i otvorio put cijeloj liniji parfema. Tokom godina, kuća Scherrer transformirala se iz isključivo couture brenda u brend koji je svoju eleganciju i pariški šarm zadržao prvenstveno kroz licencirane parfeme i kozmetičke proizvode. Danas je Jean-Louis Scherrer prepoznat kao klasičan, plemenit parfemski brend s francuskim pedigreom, koji spaja tradiciju pariških salona s bezvremenskim stilom.
Filozofija brenda Jean-Louis Scherrer temelji se na ideji diskretnog luksuza – umjesto raskošnosti, oslanja se na profinjen ukus, kvalitetne sastojke i promišljenu kompoziciju mirisa. Parfemi često koriste klasične akorde, poput zelenih tonova, bijelog cvijeća, drva i mahovine, koji stvaraju elegantan, kultiviran dojam, a ne kratkotrajni efekt. Brend se inspirira pariškom modom, arhitekturom i atmosferom velegrada; tipičan primjer je bočica Jean-Louis Scherrer 1979, čiji oblik je osmislio kipar Serge Mansau i koja podsjeća na art deco siluetu njujorških nebodera. Mirisi Jean-Louis Scherrer djeluju kao mirisna „odijela po mjeri“ – imaju jasnu strukturu, zadržavaju oblik i ističu osobnost nositelja, bez da je zasjene.
U asortimanu brenda prevladavaju parfemi i toaletne vode za žene i muškarce. Među glavnim proizvodima je ženska klasika Jean-Louis Scherrer 1979 dostupna u različitim koncentracijama, kao što su toaletna voda ili Eau de Parfum u popularnim volumenima od 50 ml i 100 ml, zatim sofisticirani ženski miris Scherrer 2 i modernija, senzualna kolekcija Immense Femme, koja spaja cvjetne i orijentalne tonove. Muški dio portfolija predstavlja, na primjer, miris S de Scherrer Homme, koji spaja začinske, drvene i vanilijske akorde u elegantan, ali pristupačan karakter. Brend Jean-Louis Scherrer je idealan izbor za ljubitelje klasičnih francuskih parfema, koji traže osobit, kultiviran miris s daškom haute couture i preferiraju bezvremensku eleganciju nad prolaznim trendovima.