Maybelline Brow Ultra Slim
olovka za obrve 2v1
Nedostupnoili

Maybelline Brow Ultra Slim olovka za obrve 2u1 06 Black Brown je revolucionarni proizvod u svijetu dekorativne kozmetike koji donosi preciznost i definiciju u vašu svakodnevnu rutinu šminkanja. Ova olovka za obrve dizajnirana je za ultra tanke linije koje savršeno imitiraju prirodne dlačice obrva. Zahvaljujući svom tankom vrhu, omogućuje jednostavno i precizno oblikovanje obrva, osiguravajući prirodan i uredan izgled.
Brend Maybelline poznat je po inovativnoj kozmetici koja spaja kvalitetu i pristupačnost. Ova olovka za obrve idealna je za žene koje žele naglasiti svoje oči i postići izražajan izgled. Savršena je za svakodnevno nošenje, kao i za posebne prilike poput zabava ili važnih poslovnih sastanaka. S ovom olovkom postići ćete profesionalne rezultate bez potrebe za posjetom kozmetičkom salonu.
Olovka je prikladna za normalnu vrstu kože i idealna za žene koje žele naglasiti i definirati svoje obrve.
Započnite s čistim i suhim obrvama. Pomoću tankog vrha nježno oblikujte obrve kratkim potezima koji imitiraju prirodne dlačice. Za najbolji rezultat upotrijebite četkicu s druge strane olovke za češljanje i fiksiranje oblika.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Maybelline |
| Vrsta proizvoda | Olovke za obrve |
| Veličina | 4 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje |
| KATEGÓRIA | Oči |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600531579470
Maybelline je kultna američka marka koja je nastala 1915. godine u Chicagu. Njezin osnivač Thomas Lyle Williams bio je inspiriran jednostavnim trikom svoje sestre Maybel, koja je isticala trepavice mješavinom vazelina i ugljena. Upravo iz te inspiracije nastao je prvi komercijalni proizvod za oči i naziv same marke, koji kombinira ime Maybel i riječ "vaseline". Od svojih početaka, Maybelline je doživjela brz uspon i postupno proširila svoj asortiman diljem svijeta. Važna prekretnica bila je ulazak na tržište s prvom maskarom u tubi, koja je promijenila način šminkanja žena širom svijeta.
Filozofija marke Maybelline temelji se na uvjerenju da ljepota treba biti dostupna svima, bez obzira na dob, boju kože ili stil. Marka stavlja naglasak na inovacije, trendove i stalni razvoj proizvoda koji odražavaju trenutne modne valove i potrebe modernih žena. U svojim kampanjama često surađuje s istaknutim osobama i influencerima, čime naglašava svoju otvorenost prema raznolikosti i individualnosti. Osim toga, posvećena je pitanjima održivosti i etike – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji koristiti napredne tehnologije i sigurne sastojke. Njena komunikacija je energična, svježa i inspirativna, što pokazuju kampanje s licima kao što su Gigi Hadid ili Adriana Lima.
Asortiman marke Maybelline uključuje široku paletu dekorativne kozmetike, među kojima su prvenstveno puderi, maskare, ruževi, puderi u prahu, korektori, olovke za oči i obrve te lakovi za nokte. Među kultne proizvode ubrajaju se, na primjer, kolekcija Fit Me! u području pudera, legendarne maskare Great Lash ili inovativna linija Super Stay Matte Ink u kategoriji ruževa. Redovito dolazi s limitiranim izdanjima i surađuje na posebnim kolekcijama s odabranim dizajnerima ili influencerima. Marka je idealan izbor za svakoga tko traži kvalitetnu i trendi dekorativnu kozmetiku po pristupačnoj cijeni, bilo da se radi o početnicima u šminkanju ili iskusnim ljubiteljima make-upa koji prate najnovije trendove.