Maybelline Brow Ultra Slim
olovka za obrve 2v1
Nedostupnoili

Otkrijte Maybelline Brow Ultra Slim olovku za obrve 2u1 07 Black, koja donosi revoluciju u oblikovanju obrva. Ova olovka je savršen saveznik za žene koje žele savršeno definirane obrve s prirodnim izgledom. Zahvaljujući ultra tankom vrhu promjera samo 1,5 mm omogućuje preciznu primjenu i stvara nježne linije koje oponašaju prirodne dlačice. Marka Maybelline poznata je po svojoj inovativnoj dekorativnoj kozmetici koja spaja kvalitetu i pristupačnost, a ova olovka nije iznimka.
U sklopu dekorativne kozmetike Maybelline, ova olovka za obrve postaje nezamjenjiv alat za svakodnevno šminkanje. Njezin sastav dizajniran je da traje cijeli dan bez razmazivanja. Nijansa 07 Black idealna je za žene s tamnijom kosom koje žele naglasiti svoj pogled i dati obrvama izražajan, ali još uvijek prirodan izgled. Savršena za svakodnevno nošenje i posebne prilike kada želite izgledati neodoljivo.
Olovka je prikladna za normalan tip kože i namijenjena je ženama koje žele naglasiti svoje obrve i dati im precizan oblik.
Za najbolje rezultate započnite s čistim i suhim obrvama. Tankim vrhom olovke stvarajte nježne poteze koji oponašaju prirodne dlačice. Za izraženiji efekt možete slojevito nanositi. Na kraju nježno počešljajte obrve četkicom za prirodan izgled.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Maybelline |
| Vrsta proizvoda | Olovke za obrve |
| Veličina | 4 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje |
| KATEGÓRIA | Oči |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600531579494
Maybelline je kultna američka marka koja je nastala 1915. godine u Chicagu. Njezin osnivač Thomas Lyle Williams bio je inspiriran jednostavnim trikom svoje sestre Maybel, koja je isticala trepavice mješavinom vazelina i ugljena. Upravo iz te inspiracije nastao je prvi komercijalni proizvod za oči i naziv same marke, koji kombinira ime Maybel i riječ "vaseline". Od svojih početaka, Maybelline je doživjela brz uspon i postupno proširila svoj asortiman diljem svijeta. Važna prekretnica bila je ulazak na tržište s prvom maskarom u tubi, koja je promijenila način šminkanja žena širom svijeta.
Filozofija marke Maybelline temelji se na uvjerenju da ljepota treba biti dostupna svima, bez obzira na dob, boju kože ili stil. Marka stavlja naglasak na inovacije, trendove i stalni razvoj proizvoda koji odražavaju trenutne modne valove i potrebe modernih žena. U svojim kampanjama često surađuje s istaknutim osobama i influencerima, čime naglašava svoju otvorenost prema raznolikosti i individualnosti. Osim toga, posvećena je pitanjima održivosti i etike – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji koristiti napredne tehnologije i sigurne sastojke. Njena komunikacija je energična, svježa i inspirativna, što pokazuju kampanje s licima kao što su Gigi Hadid ili Adriana Lima.
Asortiman marke Maybelline uključuje široku paletu dekorativne kozmetike, među kojima su prvenstveno puderi, maskare, ruževi, puderi u prahu, korektori, olovke za oči i obrve te lakovi za nokte. Među kultne proizvode ubrajaju se, na primjer, kolekcija Fit Me! u području pudera, legendarne maskare Great Lash ili inovativna linija Super Stay Matte Ink u kategoriji ruževa. Redovito dolazi s limitiranim izdanjima i surađuje na posebnim kolekcijama s odabranim dizajnerima ili influencerima. Marka je idealan izbor za svakoga tko traži kvalitetnu i trendi dekorativnu kozmetiku po pristupačnoj cijeni, bilo da se radi o početnicima u šminkanju ili iskusnim ljubiteljima make-upa koji prate najnovije trendove.