Revlon Charlie Chic 75 ml
dezodorans u spreju za žene

Revlon Charlie Chic je ikoničan miris koji unosi dašak elegancije i sofisticiranosti u vaš život. Ovaj deospray iz kolekcije Charlie Chic renomiranog brenda Revlon nudi vam ne samo svjež osjećaj, već vas obavija i senzualnom aurom. Zbog svog drvenastog karaktera, idealan je za jesenske i zimske dane, dodajući vašem stilu dubinu i toplinu. Savršen je izbor za večernje društvene događaje ili romantične večere, gdje ostavlja nezaboravan dojam.
Srce ovog mirisa je bogata simfonija sandalovine koja se prožima s nježnim jantarom i cvjetnim notama. Ove komponente daju mirisu dubinu i rafiniranost. Voćne note donose lakoću i svježinu, dok pačuli i začini dodaju egzotičnost i tajanstvenost. Ova kombinacija stvara harmoničnu cjelinu koja će osvojiti svaku ženu koja teži izvanrednosti.
Revlon je marka s dugogodišnjom tradicijom i kvalitetom, što se odražava i u ovom mirisu. Charlie Chic je simbol bezvremenosti i elegancije, koji je osvojio srca mnogih žena širom svijeta. Ovaj deospray je dizajniran tako da ne samo da štiti od neugodnih mirisa, već vas obavija i nježnim oblakom mirisa koji naglašava vašu osobnost.
Primjena Revlon Charlie Chic deospraya je jednostavna i brza. Najbolji rezultati postižu se kada se sprej nanese na čistu i suhu kožu, idealno nakon tuširanja. Protresite bočicu i držite je oko 15 cm od kože. Nanesite lagani sloj na pazuhe i ostavite da se kratko osuši. Za dugotrajan učinak, primijenite prema potrebi tijekom dana. Izbjegavajte kontakt s odjećom kako biste spriječili mrlje.
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.