Versace Pour Homme
toaletna voda za muškarce
200 ml za 62,11 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
63,81 € 62,11 €

Versace Pour Homme utjelovljuje moderan muški duh i eleganciju. Ova iznimna toaletna voda kombinira svježinu citrusnih nota s dubokim, senzualnim osnovama, što je čini idealnim izborom za muškarce koji žele izgledati samouvjereno i karizmatično. Stvorena pod vodstvom prestižnog brenda Versace, Pour Homme predstavlja harmoniju između klasičnih i modernih elemenata, čineći je neizostavnim dodatkom za svakog muškarca.
Na samom početku osvježit će vas iskričave note bergamota, limuna Diamante, nerolija i listova grejpa. Ove svježe sastojci stvaraju energično i poticajno iskustvo, savršeno za svakodnevno nošenje u profesionalnom okruženju ili na poslovnim sastancima. U srednjem dijelu mirisa razvijaju se nježne cvjetne note muškata, plavog zumbula i žalfije muškate, koje dodaju nježnost i dubinu.
Osnovne note daju mirisu trajnost i senzualnost. Versace Pour Homme završava toplim notama mošusa, agar drveta, bobica žutike, cedra i mineralne ambre. Ovi sastojci osiguravaju da miris ostaje na koži tijekom cijelog dana i privlači pažnju. To je idealan izbor za večernje društvene događaje, gdje ćete ostaviti nezaboravan dojam.
Zahvaljujući svom specifičnom sastavu i luksuznom dizajnu bočice, Versace Pour Homme nije samo miris, već i izraz osobnog stila i sofisticiranosti.
Za najbolji učinak nanesite Versace Pour Homme na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova područja generiraju toplinu koja pomaže mirisu da se potpuno razvije i zadrži svoju intenzitet tijekom cijelog dana. Za povećanje dugotrajnog učinka, miris možete nanijeti i na odjeću, ali izbjegavajte izravan kontakt s osjetljivim tkaninama kako biste spriječili oštećenja. Zapamtite, manje je ponekad više, stoga je dovoljna lagana primjena da bi miris bio ugodno osjetljiv.
Glava bergamot, limun Diamante, lišće grejpa, neroli
Srce Hijacinta 'Modri tango', geranija, muškatna kadulja
Baza agar drvo, cedar, mineralna ambra, mošus, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003801619
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.