Versace Pour Homme
toaletna voda za muškarce
50 ml za 42,97 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
42,97 €

Versace je simbol luksuza i elegancije, a toaletna voda Pour Homme za muškarce savršen je primjer toga. Ovaj citrusni miris utjelovljuje modernu muževnost i stvoren je za muškarce koji su samouvjereni i znaju što žele. Miris započinje svježim tonovima listova grejpa, nerolija, limuna Diamante i bergamota, koji pružaju osjećaj svježine i energije. Versace Pour Homme idealan je izbor za dnevno nošenje, bilo da idete na posao ili na važan sastanak.
Srce ovog mirisa kombinira plavi zumbul, muškatnu kadulju i muškatni oraščić, donoseći nježnu cvjetnu i začinsku dubinu. Ove note daju mirisu prepoznatljiv karakter, koji je i sofisticiran i svjež. Versace Pour Homme dio je kolekcije koja utjelovljuje talijansku eleganciju i stil.
U završnici mirisa razvijaju se bogati tonovi mineralne ambre, bobica drijenka, mošusa, agarovog drveta i cedra, koji dodaju mirisu dubinu i dugotrajan učinak. Ova kombinacija stvara muževnu i privlačnu atmosferu koja ostaje s vama cijeli dan. S volumenom od 50 ml, Versace Pour Homme idealan je suputnik na putovanjima i kod kuće, kada god trebate potaknuti svoje samopouzdanje.
Za najbolji učinak, nanesite toaletnu vodu Versace Pour Homme na pulsne točke kao što su zapešća, iza ušiju i na vrat. Na taj način miris se najbolje razvija i traje cijeli dan. Preporučuje se primjena mirisa na čistu i suhu kožu, idealno nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako se miris ne bi oštetio i ostao svjež.
Glava bergamot, limun Diamante, lišće grejpa, neroli
Srce Hijacinta 'Modri tango', geranija, muškatna kadulja
Baza agar drvo, cedar, mineralna ambra, mošus, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003995950
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.