Guerlain Rouge G Luxurious Velvet
ruž s matirajućim učinkom
Nedostupnoili

Guerlain Rouge G Luxurious Velvet ruž sinonim je elegancije i luksuza koji si možete priuštiti svaki dan. Ovaj ruž iz kolekcije Rouge G osmišljen je kako bi pružio ne samo prekrasnu boju, već i njegu za vaše usne. Nijansa 721 Berry Pink idealan je izbor za one koji žele dodati svom izgledu nježan, ali ipak izražajan akcent.
Brend Guerlain poznat je po svom naglasku na kvalitetu i inovaciju u svijetu kozmetike. Ovaj ruž dokaz je njihove posvećenosti savršenstvu. S matirajućim učinkom i baršunastom teksturom, pruža dugotrajan osjećaj udobnosti i savršen izgled. Idealan je za večernje događaje kada želite zablistati i osjećati se samopouzdano.
Ruž Rouge G Luxurious Velvet osmišljen je kako bi ne samo istaknuo vaše usne, već ih i osvijetlio. Njegov sastav obogaćen je njegujućim sastojcima koji osiguravaju da vaše usne ostanu hidratizirane i mekane tijekom cijelog dana. Ovaj proizvod pravi je dragulj u svijetu dekorativne kozmetike.
Ovaj ruž idealan je za normalan tip kože. Prikladan je za žene koje žele dati svojim usnama izražajan i mat izgled.
Za najbolje rezultate nanesite ruž na čiste i suhe usne. Za preciznu aplikaciju koristite kist za usne. Za dugotrajan efekt možete prije nanošenja koristiti olovku za usne.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | Rouge G |
| Vrsta proizvoda | Ruževi za usne |
| Veličina | 3,5 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Posvjetljivanje, Isticanje |
| KATEGÓRIA | Usne, Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470434714
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.