Guerlain Rouge G Luxurious Velvet
ruž s matirajućim učinkom
Nedostupnoili

Otkrijte čaroliju luksuza s Guerlain Rouge G Luxurious Velvet ružem za usne u nijansi 888 Burgundy Red. Ovaj ruž dio je prestižne kolekcije Rouge G, poznate po elegantnom dizajnu i vrhunskoj kvaliteti. Guerlain, marka s dugogodišnjom tradicijom u svijetu ljepote, donosi ruž koji spaja sofisticirani izgled s njegom za usne. S mat učinkom i bogatom teksturom, pruža savršeno prekrivanje i baršunasto gladak osjećaj na usnama.
Ruž Rouge G Luxurious Velvet idealan je izbor za večernje događaje kada želite zablistati i privući pažnju. Njegova intenzivna burgundska nijansa vašim će usnama dati izražajan i privlačan izgled koji ostavlja nezaboravan dojam. Zahvaljujući pažljivo odabranim sastojcima, osigurava dugotrajnu postojanost i udobnost nošenja tijekom cijele večeri. Prepustite se luksuzu i eleganciji koju ovaj ruž nudi.
Ovaj ruž prikladan je za normalnu kožu i namijenjen je ženama koje žele istaknuti svoje usne i dati im mat, sofisticiran izgled.
Nanesite ruž izravno na usne ili upotrijebite kist za precizniju aplikaciju. Za dulju postojanost preporučujemo koristiti olovku za usne u istoj nijansi prije nanošenja.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | Rouge G |
| Vrsta proizvoda | Ruževi za usne |
| Veličina | 3,5 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje, Posvjetljivanje |
| KATEGÓRIA | Lice, Usne |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470434721
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.