Guerlain Rouge G Luxurious Velvet
ruž s matirajućim učinkom
Nedostupnoili

Guerlain Rouge G Luxurious Velvet simbol je elegancije i sofisticiranosti, donoseći revoluciju u svijet dekorativne kozmetike. Ovaj ruž u nijansi 910 Black Red savršen je izbor za žene koje žele istaknuti svoj izgled i dati usnama dramatičan i mat završni sloj. Marka Guerlain poznata je po svojoj dugogodišnjoj tradiciji i inovativnom pristupu proizvodnji kozmetičkih proizvoda koji spajaju luksuz s kvalitetom. Kolekcija Rouge G dizajnirana je kako bi svaka žena mogla izraziti svoju jedinstvenost i stil.
Ruž Guerlain Rouge G Luxurious Velvet nudi ne samo prekrasan mat izgled, već i ugodan osjećaj na usnama zahvaljujući svojoj baršunastoj teksturi. Idealan je za večernje događaje ili posebne prilike kada želite zablistati i osjećati se samopouzdano. S ovim ružem postat ćete središte pozornosti, a vaše usne izgledat će savršeno cijelu večer. To je izvrstan dodatak koji ne smije nedostajati u vašoj kozmetičkoj torbici.
Ovaj ruž je idealan za normalnu vrstu kože i namijenjen je ženama koje žele istaknuti svoje usne i dati im mat izgled.
Nanesite ruž izravno na usne ili koristite kist za precizniju aplikaciju. Za intenzivniji efekt nanesite dva sloja. Za dužu postojanost možete prije nanošenja koristiti olovku za usne.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Guerlain |
| Kolekcija | Rouge G |
| Vrsta proizvoda | Ruževi za usne |
| Veličina | 3,5 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Posvjetljivanje, Isticanje |
| KATEGÓRIA | Lice, Usne |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
LVMH Group
www.guerlain.com
EAN: 3346470434790
Guerlain je ikonski brend koji dolazi iz Francuske, osnovan još 1828. godine od strane Pierrea-Françoisa-Pascala Guerlaina. Njegova vizija spajanja vrhunske kvalitete s inovacijom dala je brendu jedinstven pečat koji ga prati i danas. Tijekom više od dva stoljeća postojanja, Guerlain se upisao u povijest parfumerije i kozmetike te postao simbol francuske elegancije. Među ključnim prekretnicama su lansiranje legendarnih mirisa kao što su Jicky (1889), Shalimar (1925) i Mitsouko (1919), koji su utjecali na generacije kreatora i sam razvoj moderne parfumerije.
Filozofija Guerlaina temelji se na potrazi za ljepotom, hrabrosti stvaranja i dubokom poštovanju prema tradiciji i prirodi. Brend se dugoročno zalaže za održivost – u izradi parfema i kozmetike koristi kvalitetne prirodne sastojke s obzirom na okoliš i ne testira na životinjama. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, francuskog šarma i egzotičnih krajeva, što se odražava u originalnim kompozicijama i preciznoj izradi bočica. Guerlain dugo surađuje s važnim osobama, među kojima je bila i glumica Angelina Jolie kao ambasadorica mirisa Mon Guerlain. Brend je poznat i po svojim vizualno snažnim kampanjama i naglasku na estetiku u svim komunikacijskim kanalima.
Asortiman Guerlaina obuhvaća široku ponudu parfema, luksuznu njegu za kožu, dekorativnu kozmetiku i ikonske ruževe. Među glavnim proizvodima su legendarna kolekcija parfema Aqua Allegoria, orijentalna klasika Shalimar ili inovativna linija njege za kožu Abeille Royale. Izuzetne su i limitirane edicije te umjetničke suradnje, koje često nude jedinstvene bočice ili posebne zapremine mirisa. Brend privlači ljubitelje luksuza koji traže originalnost, povijest i vrhunsku kvalitetu – idealan je za one koji žude za izvanrednim iskustvom u svijetu ljepote i parfema.