Jimmy Choo Man
toaletna voda za muškarce
200 ml za 65,02 €
Zaliha, četvrtak 25. 12.
Dostava od 3,90 €
65,02 €

Jimmy Choo je brend poznat po svojim luksuznim i stiliziranim proizvodima, a njegova kolekcija Man nije iznimka. Ova toaletna voda utjelovljuje modernog muškarca koji se ne boji istaknuti i privući pažnju. Parfem se ističe orijentalnim mirisom, koji je istovremeno sofisticiran i senzualan, što ga čini idealnim izborom za večernje događaje ili važne poslovne sastanke. Dizajniran je da naglasi karizmu i samopouzdanje svog nositelja.
U srcu ovog mirisa nalazi se raznolika kombinacija sastojaka poput pačulija, ružičastog papra, lavande, listova ananasa, dinje i brušene kože. Ova bogata mješavina stvara dinamiku između svježine i topline, koja je karakteristična za liniju Man. Pačuli dodaje mirisu zemljani ton, dok ružičasti papar i lavanda osiguravaju pikantan i aromatičan prizvuk. Voće poput dinje i listova ananasa donosi svjež i energičan dodir, koji je harmonično usklađen s nježnim tonovima brušene kože.
S volumenom od 200 ml, ova toaletna voda je izvrstan izbor za muškarce koji traže dugotrajan miris koji će ih pratiti cijeli dan. Jimmy Choo Man je simbol elegancije i stila, koji može istaknuti osobnost svakog muškarca i ostaviti nezaboravan dojam.
Primjena toaletne vode Jimmy Choo Man je jednostavna i učinkovita. Za najbolji rezultat nanesite miris na pulsne točke – posebno na zapešće, iza ušiju i na vrat. Ta mjesta generiraju toplinu koja pomaže mirisu da se postupno oslobađa i osigurava njegovu dugotrajnost. Zapamtite, manje je ponekad više, stoga je dovoljno nekoliko prskanja da se osjećate svježe i samopouzdano cijeli dan. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.