Jimmy Choo Man
toaletna voda za muškarce
30 ml za 20,75 €
Zaliha, četvrtak 25. 12.
Dostava od 3,90 €
22,11 € 20,75 €

Jimmy Choo predstavlja svoju kultnu toaletnu vodu za muškarce iz linije Man, koja je postala simbol modernog muževnosti i elegancije. Ovaj orijentalni miris namijenjen je muškarcima koji žele ostaviti nezaboravan dojam i zračiti samopouzdanjem. Jimmy Choo Man savršen je izbor za društvene događaje, zabave i formalne prilike, gdje želite istaknuti se iz mase i biti u središtu pozornosti.
Miris otvara svoju senzualnu glavu izraženim tonovima ružičastog papra, koji brzo privlače pažnju svojom začinjenom svježinom. U srcu mirisa razvija se harmonična kombinacija lavande i pačulija, koja donosi nježnost i dubinu. Na kraju, baza mirisa sastavljena je od jedinstvene kombinacije antilopa, dinje i ananasa, koji dodaju mirisu egzotičnu notu i nježnu slatkoću. Ova kompozicija čini Jimmy Choo Man mirisom koji je sofisticiran, ali istovremeno svjež i mladolik.
Jimmy Choo je marka poznata diljem svijeta po svojim luksuznim proizvodima, a ova toaletna voda nije iznimka. Pakirana je u elegantnom flakonu kapaciteta 30 ml, idealnom za muškarce na putu. Dizajn flakona odražava modernu estetiku marke i savršen je dodatak svakoj kupaonici.
Za postizanje najboljeg učinka nanesite Jimmy Choo Man toaletnu vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Time omogućujete mirisu da se postupno razvija i pruža dugotrajan i intenzivan aromatičan doživljaj. Koristite nježan sprej i izbjegavajte trljanje kako bi se miris potpuno razvio. Ovaj proizvod je idealan izbor za muškarce koji žele ostaviti snažan dojam tijekom večernjih događanja ili važnih susreta.
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.