Jimmy Choo Man
toaletna voda za muškarce
50 ml za 30,87 €
Zaliha 2 KOM, četvrtak 25. 12.
Dostava od 3,90 €
30,87 €

Otkrijte Jimmy Choo Man, toaletnu vodu koja spaja eleganciju i muževnost. Ovaj miris je idealan za modernog muškarca koji se ne boji pokazati svoju jedinstvenost. Jimmy Choo je poznati brend luksuznih dodataka i obuće, koji hrabro prenosi svoju ekstravaganciju u svijet parfema. Kolekcija Man simbolizira sofisticiranost i stil, što je čini savršenim pratiteljem za večernje događaje ili važne poslovne sastanke.
Miris Jimmy Choo Man je majstorski prikaz orijentalnih tonova, koji su jednako zavodljivi kao i neodoljivi. Na početku vas osvježava iskričavi ružičasti papar, koji dodaje dinamiku i energiju. Srce mirisa čine aromatična lavanda i zemljani pačuli, koji stvaraju harmoniju između svježine i dubine. Osnovne note dinje, ananasa i antilopa donose nježnost i senzualnost koja ostaje na koži cijeli dan. Ova jedinstvena mješavina sastojaka osigurava da Jimmy Choo Man neće proći nezapaženo.
S volumenom od 50 ml, Jimmy Choo Man toaletna je voda koju možete lako ponijeti sa sobom gdje god krenuli. Elegantna bočica odražava snagu i samopouzdanje koje miris nudi. Ovaj parfem je savršen dodatak za muškarce koji žele naglasiti svoju osobnost i ostaviti nezaboravan dojam. Ako tražite miris koji će vas predstavljati u svakoj prilici, Jimmy Choo Man je pravi izbor.
Za najbolje rezultate nanesite Jimmy Choo Man toaletnu vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza uha. Ova područja tijela isijavaju toplinu koja pomaže u oslobađanju mirisa tijekom cijelog dana. Za dulju trajnost mirisa možete lagano poprskati i po odjeći ili kosi, ali uvijek držite preporučenu udaljenost kako ne biste oštetili materijal. Nanesite miris s odgovarajuće udaljenosti kako bi se nježno smjestio na koži, te izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili njegovu strukturu.
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.