Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin
tekući make-up za normalnu i suhu kožu
30 ml za 5,02 €
Zaliha, srijeda 26. 11.
Dostava od 3,90 €
5,46 € 5,02 €

Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin je revolucionarni tekući make-up posebno dizajniran za žene s normalnom do suhom kožom. Ovaj proizvod renomiranog brenda Revlon dio je njihove kultne kolekcije dekorativne kozmetike koja se fokusira na savršeno prekrivanje i ujednačavanje tena. Zahvaljujući svojoj laganoj teksturi i dugotrajnom učinku, idealan je izbor za svakodnevno nošenje, bilo da idete na posao, sastanak ili večernji događaj.
Ovaj make-up poznat je po svojoj sposobnosti da održi kožu svježom i hidratiziranom tijekom cijelog dana. Njegova formula obogaćena je posebnim hidratantnim sastojcima koji osiguravaju da koža ostane meka i elastična. Revlon Colorstay Make-up nudi srednje do potpuno prekrivanje, koje savršeno prikriva nesavršenosti, a istovremeno omogućuje koži da prirodno diše. Njegova otpornost na trenje i vlagu jamči da će vaš izgled ostati besprijekoran čak i u zahtjevnim uvjetima.
Ovaj make-up je idealan za normalnu do suhu kožu. Osigurava hidrataciju i prirodan izgled tijekom cijelog dana.
Nanesite malu količinu make-upa na čistu kožu pomoću prstiju, spužvice ili četkice. Ravnomjerno rasporedite od središta lica prema rubovima.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Revlon |
| Kolekcija | Colorstay |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Normalni, Suha |
| účinok | Ujedinjenje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 309974677011
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.