Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin
tekući make-up za normalnu i suhu kožu
Nedostupnoili

Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin savršen je izbor za žene koje žele besprijekoran izgled tijekom cijelog dana. Ovaj tekući make-up posebno je dizajniran za normalnu do suhu kožu, što ga čini idealnim izborom za one koji traže dugotrajnu pokrivenost bez osjećaja suhoće. Marka Revlon poznata je po svojoj inovativnoj kozmetici koja spaja kvalitetu i pristupačnost, a ovaj proizvod nije iznimka.
Ovaj make-up dio je prestižne linije Revlon Colorstay, koja je popularna zbog svoje sposobnosti da održava kožu svježom i ujednačenom tijekom cijelog dana. Zahvaljujući svojoj laganoj, ali učinkovitoj teksturi, pruža prirodan izgled i istovremeno prekriva nesavršenosti. Idealan je za svakodnevno nošenje, bilo da idete na posao, sastanak ili večernji događaj. S ovim make-upom možete biti sigurni da će vaša koža izgledati sjajno u svakoj situaciji.
Ovaj make-up idealan je za normalnu do suhu kožu. Njegov sastav dizajniran je tako da pruža potrebnu hidrataciju i istovremeno ujednačava ton kože.
Nanesite malu količinu make-upa na čelo, obraze i bradu. Pomoću prstiju, spužvice ili četkice ravnomjerno razmažite od sredine lica prema van. Za najbolji rezultat koristite podlogu.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Revlon |
| Kolekcija | Colorstay |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Suha, Normalni |
| účinok | Ujedinjenje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 309974677035
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.