Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin
tekući make-up za normalnu i suhu kožu
Nedostupnoili

Revlon Colorstay Make-up Normal/Dry Skin savršen je izbor za žene koje traže pouzdan make-up za normalnu do suhu kožu. Ovaj tekući make-up dizajniran je da pruži dugotrajno prekrivanje koje traje cijeli dan. Marka Revlon poznata je po svojoj inovativnoj kozmetici koja spaja kvalitetu s pristupačnošću, a ovaj proizvod nije iznimka. Njegova lagana tekstura lako se nanosi i prirodno stapa s kožom, osiguravajući prirodan izgled bez osjećaja težine.
Ovaj make-up dio je popularne linije Colorstay, koja je cijenjena zbog svoje sposobnosti održavanja svježine i besprijekornosti kože čak i u zahtjevnim uvjetima. Zahvaljujući svojoj posebnoj formulaciji, idealan je za svakodnevno korištenje, bilo da idete na posao, sastanak ili večernji izlazak. Njegov sastav osmišljen je da ne samo prikrije nesavršenosti, već i ujednači ton kože, dajući koži zdrav i blistav izgled.
Ovaj make-up pogodan je za normalnu do suhu kožu. Idealan za žene koje traže dugotrajno prekrivanje i ujednačavanje tona kože.
Nanesite malu količinu make-upa na lice pomoću prstiju, spužvice ili četkice. Ravnomjerno razmažite od središta lica prema van. Za bolju fiksaciju koristite puder.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Revlon |
| Kolekcija | Colorstay |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Normalni, Suha |
| účinok | Ujedinjenje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 309974677042
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.